Asiakaspalvelu
Ohjekeskuksesta löydät kaikki palveluohjeet ja usein kysytyt kysymykset, sieltä kannattaa aloittaa, kun mietit jotain palveluihimme liittyvää.
Content
Ohjeet ja usein kysyttyä
Pikalinkit:
- Millainen on hyvä valokuva Valttikorttiin?
- Miksi tila on ”ei rekisterissä”/miksi en voi tilata Valttikorttia?
- Kuka on yrityksemme yritystilin pääkäyttäjä?
- Miten saan tunnukset yritystilille?
- Mitä tarkoittaa raportilla ”ei velvollisuutta kuulua rekisteriin”?
- Miksi vastuuvakuutustiedot eivät näy Luotettava Kumppani -raportilla?
Asiakaspalvelun yhteystiedot
Chat
Chat-palvelumme neuvoo ja avustaa kaikissa asioissa arkisin klo 8-17. Chatin löydät sivun oikeasta alalaidasta.
Puhelin
0600 301 339 (arkisin klo 8 – 16)
(1,54 eur/min + pvm). Huom! Muistathan etsiä yrityksesi Y-tunnuksen valmiiksi asiakaspalveluamme varten!
Luotettava Kumppani -pikatarkistus
Luotettava Kumppani -raporttien pikatarkistus on muuttanut Zeckit-palveluun. Zeckit on yritystietopalvelu, josta löytyvät kaikki Suomen yritykset taustatietoineen ja asiakasarvioineen. Pikatarkistuksen avulla voit näppärästi tarkistaa yrityksen Luotettava Kumppani -raportin tilan silloin, kun et vielä tarvitse virallista Luotettava Kumppani -raporttia.
Postiosoite
Vastuu Group Oy
Hevosenkenkä 3
02600 Espoo
Huom! Ei asiakaspalvelua, vain tavaran vastaanotto.