Urakkasopimuksia sinne, tilaajavastuupapereita tuonne, työsoppareita tänne, tarjouksia mihinlie… Paperityö ei ihan heti yrittäjältä lopu. Oletko koskaan miettinyt, kuinka paljon voisit säästää arvokasta työaikaasi ja sitä kautta ihan silkkaa rahaa digitalisoimalla edes osan yrityksesi paperien pyörittelystä? Olemme kehittäneet yrittäjien avuksi useita palveluita, jotka helpottavat päivittäisen paperirumban pyörittämistä ja jättävät aikaa oikeiden töiden tekemiselle.
Automatisoi tilaajavastuutietojen toimittaminen
Joudutko usein toimittamaan tilaajavastuulain vaatimia selvityksiä tilaajillesi? Luotettava Kumppani on palvelu, joka automatisoi tilaajavastuulain vaatimien dokumenttien hankkimisen ja koostaa niistä Luotettava Kumppani -raportin. Näin sinun ei tarvitse itse keräillä ja toimittaa dokumentteja tilaajille, ja tilaajasi pääsevät katsomaan raporttisi tilan nopeasti ja näppärästi verkosta ilman turhaa paperien kanssa sohlaamista. Näppärää, eikö?
Voit myös lisätä Luotettava Kumppani -raportillesi vapaaehtoisia lisätietoja, jotka auttavat yritystäsi erottumaan edukseen kilpailutuksissa:
- tieto vastuuvakuutuksesta
- tieto potilasvakuutuksesta
- tieto liikenneluvista
- RALA-pätevyystodistus
- Dun & Bradstreet -ratinglogo (AAA-A)* ja
- Suomen Vahvimmat -sertifikaatti.*
*maksullinen lisäpalvelu
Luotettava Kumppani -palvelu on siis helppo ja vaivaton palvelu, joka koostaa yrityksesi tilaajavastuutiedot ja muut sopimuksen tekoa helpottavat lisätiedot näppärästi yhdelle raportille tilaajiesi nähtäville. Voitkin käyttää Luotettava Kumppani -raporttia tukena tarjouksia tehdessäsi tai myyntineuvotteluissa.
Lue täältä lisää Luotettava Kumppani -palvelusta.
Kun tarjouksesi on hyväksytty, on aika hoitaa sopimusasiat kuntoon. Tässä sinua auttaa sähköinen allekirjoituspalvelu SignSpace, jonka avulla hoidat näppärästi sopimuksen viilaamisen, allekirjoituksen ja arkistoinnin. Mutta mikä ihme se sellainen sähköinen allekirjoitus on?
Sähköinen allekirjoitus vähentää sopimusten pyörittelyä
Usein allekirjoitusten takia täytyy järjestää fyysisiä tapaamisia pitkienkin matkojen päähän, varsinkin jos allekirjoittaja täytyy tunnistaa vahvasti henkilötodistuksen avulla. Sopimuksia myös arkistoidaan yrityksissä vähän minne sattuu, ja arkistokaapit pullottavat sekalaisessa järjestyksessä olevia papereita, joita kukaan ei koskaan jaksaisi käydä läpi. Kuulostaako tutulta?
Tätä sopimuskaaosta helpottamaan olemme tehneet SignSpace-palvelun, jonka avulla hoidat henkilön vahvan tunnistamisen, sähköisen allekirjoituksen ja dokumenttien arkistoinnin muutamalla klikkauksella.
VINKKI! Palvelusta löytyy myös näppärä mahdollisuus järjestää erilaisia äänestyksiä etäyhteyksin. Tämä on kätevä ominaisuus esimerkiksi kokouksissa, joihin kaikki eivät voi osallistua paikan päällä.
Siirtymällä sähköiseen allekirjoittamiseen säästät kallisarvoista työaikaasi ja myös yhteistyökumppanisi ovat tyytyväisiä, kun sopimusprosessit sujuvat aiempaa helpommin. Kaikki SignSpace-palvelussa käydyt keskustelut ja sopimukset liitteineen arkistoituvat samaan paikkaan, joten löydät jatkossa kaikki samaan sopimukseen liittyvät dokumentit samasta sähköisestä arkistosta.
Heitä hyvästit aikaa vievälle paperien pyörittelylle ja arkistokaappien kaivelulle ottamalla SignSpace käyttöösi. Voit kokeilla palvelua ilmaiseksi neljä viikkoa ilman sitoumuksia.