Olet mahdollisesti saanut sähköpostiisi näin otsikoidun viestin asioituasi asiakaspalvelumme kanssa. Kyse on asiakaskokemuksen ja asiakastyytyväisyyden mittaamisesta, jonka väitän saavan entistä enemmän painoarvoa suomalaisissa yrityksissä. Asiakaspalvelun arvioiminen on avain parempaan asiakaspalveluun.
Me Vastuu Groupin asiakaspalvelussa pyrimme vastaamaan asiakkaidemme palvelupyyntöihin tehokkaasti. Vastaamme saamiimme viesteihin niiden kiireellisyyden mukaan jopa muutaman tunnin sisällä. Nopeus ja niin sanottu kerralla kuntoon -periaate tuntuvatkin olevan tänä päivänä niitä asioita, joita yrittäjät arvostavat eniten asiakaspalvelussa ystävällisyyden lisäksi.
Asiakastyytyväisyyskyselyn ja muutaman kuukauden välein toteutettavan suosittelukyselyn avulla keräämme meille tärkeitä asiakaspalautteita. Palautetta saa aina lähettää myös asiakaspalvelumme osoitteeseen asiakaspalvelu@tilaajavastuu.fi tai antaa puhelimitse ja chatissamme. Käsittelemme kaikki palautteet ja saamme usein asiakkailtamme erinomaisia kehitysehdotuksia.
Kehitämmekin jatkuvasti palveluitamme saamamme palautteen perusteella. Olemme esimerkiksi päivittäneet verkkosivujemme ohjesivuja asiakaspalautteen perusteella. Yritystilimme puolestaan vastasi asiakkaiden tarpeisiin saada useamman yrityksen tiedot ja palvelut saman käyttäjätunnuksen alle. Samalla helpotimme palvelujemme käyttöä.
Luotettava Kumppani -raportin sisällön kehityksessä asiakkaillamme on ollut suuri rooli. Esimerkiksi liikenneluvat ja potilasvakuutus on saatu yritysraportille asiakkaidemme pyynnöstä. Olemme myös hiljattain mahdollistaneet Suomen Vahvimmat -sertifikaatin lisäämisen Luotettava Kumppani -raportille.
Saamme asiakkailtamme erittäin paljon positiivista palautetta. Kaikki asiakaspalvelun parissa työskentelevät tietävät, että nämä palautteet ovat kullan arvoisia ja auttavat pitämään työmotivaation korkealla. Siispä kiitos palautteista ja antakaa niitä rohkeasti lisää!