Valtti+ ja Valtti+ Tarkastaja-palveluiden sopimusehdot julkaistu 5.2.2024

Vastuu Group tuo asiakkaiden saataville 6.2.2024 uuden Valtti+-lisäpalvelun Työntekijähallinta-palvelua käyttäville asiakkaille. Valtti+-palvelussa asiakas voi kerätä ja välittää eteenpäin sopimuskumppaneilleen tiedot työntekijöidensä työnteko-oikeudesta, lähettyjä työntekijöitään koskevat tiedot sekä tiedot työntekijöidensä pätevyyksistä.

Lisäksi Vastuu Group tuo saataville Valtti+ Tarkastaja -palvelun, jolla asiakas voi tarkastaa Työntekijähallinta-palveluun ja Valtti+-palveluun sopimuskumppanin työntekijästä lisätyt tiedot.

Samassa yhteydessä Vastuu Group tekee joitakin muutoksia Taitorekisteri-palveluun, joiden johdosta asiakas tulee jatkossa olemaan rekisterinpitäjä palvelussa omille työntekijöilleen lisäämiensä pätevyyksien osalta. Taitorekisteri-palvelun ehdot päivittyvät tämän mukaisesti.

Tutustu palveluihin tästä.

Valtti+ ja Valtti+ Tarkastaja -palveluiden sopimusehdot on julkaistu ja voit tutustua niihin täällä. Valtti+ ja Valtti+ Tarkastaja -palveluita koskevat ehdot tulevat voimaan palveluiden julkaisusta lähtien ja Taitorekisteri-palvelua koskevat ehdot 7.3.2024.

Sopimusehtojen muutos ei vaikuta muita palveluita käyttäviin asiakkaisiimme.