Kundtjänst
I vårt hjälpcenter hittar du alla instruktioner och vanliga frågor gällande våra tjänster. Det lönar sig att börja där då du söker svar på din fråga.
Asiakaspalvelu
Hur kan vi hjälpa dig?
Vår chat-kundtjänst är tillgänglig på vardagar kl. 9–17 och du hittar den längst ner till höger på sidan.
Vår e-post- och telefonkundtjänst är tillgänglig på vardagar kl. 8–16. Vårt telefonkundtjänstnummer är 0600 301 339 (0,99 €/min + samtalsavgift). Väntetiden kostar motsvarande en lokal- eller mobilnätsavgift.
Om du kontaktar oss via e-post och ditt ärende är brådskande, vänligen ange detta i ämnesraden, till exempel med orden "bråttom" eller "brådskande".
På helger och helgdagar är vår kundtjänst stängd.
Instruktioner och vanliga frågor.
Snabblänkar:
- Hurdan är ett bra foto för Valttikortet?
- Varför är statusen ”inte i registret”/varför kan jag inte beställa Valttikortet?
- Vem är huvudanvändaren för vårt företagskonto?
- Hur får jag inloggningsuppgifter till företagskontot?
- Vad betyder ”ingen skyldighet att vara registrerad” i rapporten?
- Varför visas inte ansvarsförsäkringsinformationen i Luotettava Kumppani-rapporten?
Letar du efter det här?
Utforska våra tjänster.
Pålitlig Partner
Tjänsten ger dig ett omfattande och uppdaterat informationspaket om ditt företag.
Valvoja
Valvoja-tjänsten hämtar och arkiverar automatiskt de uppgifter som krävs enligt bestämmelserna i beställaransvarslagen för de Pålitlg Partner-företag du har satt för bevakning.
Företagssökning (Rapport)
Rapport-tjänsten låter dig hämta enskilda Pålitlig Partner-rapporter kostnadsfritt.
Valtti+
Hantera dina anställdas behörigheter, tillstånd och information om utländska arbetstagares arbetsrättigheter i Valtti+-tjänsten.
Valttikort
Valttikortet är ett elektroniskt identitetskort enligt arbetarskyddslagen, som också fungerar som en nyckel till byggarbetsplatsen eller varvsområdet.